.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : فندق کاری در شرق مازندران توسعه یابد
استاندار مازندران گفت: کشت فندق در شرق استان گسترش یابد زیرا سازگار با محیط بوده و جواب داده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره انجیر گلوگاه با بیان اینکه کشت فندق در شرق استان مازندران گسترش یابد که سازگار با محیط بوده و جواب داده است افزود: مازندران سرزمین ارزشمند و گوهربار است و دارای مردم تلاشگر است و دلیلی برای مشکلات معیشتی نیست و نباید جوان بیکار داشته باشیم.

استاندار مازندران بیان داشت: باید نگاه به زندگی و نوع انتظارات مان را به صورت اساسی تغییر دهیم؛ انتظار برای استخدام در دستگاه دولتی سزاوار نیست و دستگاه دولتی جای جذب ندارد اما دولت، ظرفیت سازی کرد تا مردم به سمت کارآفرینی هدایت شوند که در لوایح،قانون، بودجه و شیوه نامه آمد.

وی با بیان اینکه نیروهای ما و جوانان باید علم و دانش را با فرصت کارآفرینی عجین و تحول ایجاد کنند به کشت انجیر در گلوگاه اشاره و اضافه کرد: گسترش کشت انجیر باید فرآوری شود تا ارزش افزوده مناسب حاصل شود.

این مسئول گفت: افرادی که در فرآوری سرمایه گذاری کنند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت می توانند در اقتصاد اثرگذار بوده و توسعه ایجاد کنند و از سرمایه گذاران در این بخش استقبال می شود.

وی افزود: ایده های خلاق، کوشش، پیگیری و دنبال کردن امور، اقتصاد را فعال می کند و افراد تحصیل کرده باید با دوراندیشی برای توسعه از این ایده ها استفاده کنند و مازندران در زمینه اینترنت رتبه اول کشور را داراست و در پست و اینترنت رتبه برتر هستیم و می توان از این ظرفیت و زیرساخت برای توسعه کسب و کار استفاده کرد.

استاندار مازندران بیان داشت: سازوکار تسهیلات ارزان قیمت راهی برای خاتمه دادن بیکاری است که با کمک مردم می توان دغدغه بیکاری را کاهش و معیشت مطلوبتر را ایجاد و فراهم کرد و فضایی باید در جامعه ایجاد شود تا با وحدت و همدلی با کار، تولید، تلاش و مدیریت مصرف از این بحران و توطئه اقتصادی دشمنان عبور کنیم.

این مسئول یادآور شد: ما باید با اتحاد ایجاد و فرصت ها را حفظ کنیم و کشورمان را به بالاترین تراز قدرت اقتصادی برسانیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: ما نیاز نداریم که نفت بفروشیم بلکه باید از ظرفیت های اقتصادی مختلف در سطح استان و کشور برای توسعه اقتصادی استفاده کنیم و جهت گیری توسعه به سمت مصرف بهینه انرژی، تولید مقیاس انبوه و کسب و کار جدید است.

وی گفت:سه هزار میلیارد تومان طرح در دو هفته گذشته در مازندران ایجاد و افتتاح شد تا در توسعه همه جانبه اثرگذار باشد.

اسلامی گفت: مازندران در بهبود کسب و کار رتبه اول را دارد و باید سرمایه گذار جذب و اشتغال ایجاد کنیم و با هدف گذاری به سه هزار میلیارد صادرات سال ۱۴۰۰برسیم و کارآفرینی مورد توجه خاص قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.41 seconds.